ZoekenZoekenoznámeníMeldingMijn accountMijn accountCartCart 0
Ik wil koken Winkel Over ons Neem contact met ons op
1/ Ik heb mijn pakket niet op tijd kunnen halen. Hoe moet ik nu verder gaan?
Geen zorgen, we sturen uw pakket opnieuw op! Schrijf ons een kort bericht naar klantenservice@gezondeeters.nl. Vergeet niet uw bestellingnummer te vermelden. Vermeld ook dat u uw pakker niet op tijd hebt kunnen halen. We sturen het pakket opnieuw weer op.

2/ Ik heb een beschadigd product ontvangen. Hoe moet ik nu verder gaan?
Stuur ons a.u.b. een kort e-mail naar klantenservice@gezondeeters.nl welke goederen u beschadigd hebt ontvangen met een foto daarvan en uw bestellingnummer. We zullen uw klacht beoordelen en in de meeste gevallen sturen we direct nieuwe goederen op.

3/ Ik heb een ander product ontvangen dan wat ik besteld heb. Ik wil hem graag ruilen/ retourneren. 
Retourzendingen lopen via GLS en zijn volledig gratis. Doe de goederen in een stevige, kartonnen envelop of wikkel ze eerst in noppenfolie en doe ze vervolgens in een kartonnen doos om beschadiging tijdens het transport te voorkomen. Voeg een ingevuld klachten-/ retourformulier bij het pakket (je kunt het hier downloaden). Vul dan hier het korte online formulier van GLS in. Na het invullen wordt er automatisch een label aangemaakt dat je kunt uitprinten en op de envelop of doos met de te retourneren goederen kunt plakken. Breng het pakket vervolgens naar een willekeurige GLS Parcel Shop.

In het geval dat u een product wil ruilen, sturen we het nieuwe direct weer op. In het geval dat u het geld terug wil storten, vergeet a.u.b. niet uw bankrekeningnummer te vermelden.

4/ Ik wil de bestelde goederen te retourneren.
Het spijt ons dat je niet tevreden bent met onze producten. Als je besluit ze aan ons te retourneren, kun je dat doen binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen.
 
Retourzendingen lopen via GLS en zijn volledig gratis. Doe de goederen in een stevige, kartonnen envelop of wikkel ze eerst in noppenfolie en doe ze vervolgens in een kartonnen doos om beschadiging tijdens het transport te voorkomen. Voeg een ingevuld klachten-/ retourformulier bij het pakket (je kunt het hier downloaden). Vul dan hier het korte online formulier van GLS in. Na het invullen wordt er automatisch een label aangemaakt dat je kunt uitprinten en op de envelop of doos met de te retourneren goederen kunt plakken. Breng het pakket vervolgens naar een willekeurige GLS Parcel Shop.
 
We vragen je ook om een korte e-mail te sturen naar klantenservice@gezondeeters.nl om ons te informeren dat je de goederen retourneert.
 
Wil je de goederen ruilen? Laat het ons dan meteen weten in je e-mail zodat we je de nieuwe goederen onmiddellijk kunnen toesturen.
Wil je je geld terug? Vermeld dan ook je bankrekeningnummer in je e-mail. Als je hebt betaald met een van de online betaalmethoden, storten we je geld terug op de bankrekening waarvan het bij jou is afgeschreven.